onsdag, januari 21, 2009

Fototriss: frost

Har en liten, liten tanke att försöka lägga ut lite Fototrissbilder. Får väl se hur det går. Kör säkert fast redan nästa vecka!

Nåväl. Veckans tema är frost och mina bilder är tagna förra vintern:


(klicka för förstoring)

Tänkte skylla mitt användande av gamla bilder på att vi troligen har sett den sista kylan i Skåne denna vinter men det har faktiskt känts kallt några dagar nu...
Nåväl. Jag är lat och jag är faktiskt riktigt nöjd med två av de tre bilderna så detta får duga för första gången :)

3 kommentarer:

Amonazon sa...

Urfina frostbilder, gillar den första och den sista(den blå) mest.
Är det månne samma 2 bilder som du är mest nöjd med.

Anonym sa...

Fina frostbilder! Och katten är så himla lika mina...

Anonym sa...

finfina foton..