söndag, januari 18, 2009

Man tager vad man haver!

Tänkte bädda och visa en bild på hur sängen blev med sin nya gavel. Tyvärr blev jag inte alls nöjd med resultatet av två täcken och fyra kuddar.

Började då rota i källaren och hittade tillslut även mitt gamla överkast och några kuddar till!

Det roliga är att överkastet är på tok för litet då det en gång i tiden köptes till den 90-säng jag hade i mitt flickrum. Kuddarna hade vi i soffan i Bromölla men på grund av sin storlek har de dock fått tillbringa sin mesta tid på golvet eller undanstoppade i någon liten vrå. Kul att de kom till användning igen!

Även om det är kul att köpa nytt hela tiden måste man ju tänka på ekonomin (hur trist det än är.)

Jag är riktigt nöjd med vad jag lyckades åstadkomma med lite källarfynd! Mohahaha!

4 kommentarer:

Anonym sa...

wah! skiitfiint!

Cel'Dara sa...

Är det trådpaneler som jag skymtar där i fönstret?!
Låter Pixel dom vara i fred?
Jag hade aldrig kunnat ha såna här. Elvis hade nog slaktat dom på nån dag bara! :-D

Anonym sa...

Fett NICE!!!

Anonym sa...

Mysigt!