söndag, februari 01, 2009

Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag, del 2

Gasch, vilket svårt tema tänkte jag. Vinter utan snö känns ju som en enda sörja av bruna och grå toner! Hur ska jag kunna göra nåt av det?

Gav mig ut och överraskades av att det var ordentligt mycket kallare än det såg ut. Vandrade ner mot sjön och svor högt över att jag inte tagit med några vantar... Varför skiner inte solen?

Knäppte av några bilder innan jag rusade hemåt igen och resultatet blev faktiskt helt okej, tycker jag. Det får vara som det är, helt enkelt ^^







(bilderna är klickbara)


Det är ju faktiskt såhär det ser ut där jag är just nu :)
Klicka här för fler fina bidrag!

11 kommentarer:

Anonym sa...

det är verkligen vackra bilder...din sista blir min favorit.
Ha en skön kväll! Kramis

Anonym sa...

Bild nummer tre blir min favorit hos dig även om alla är vackra!

Anonym sa...

Oj så vecker bild nr 3 var! Ja alla var ju fina men trean hade så vackert lugn.

Anonym sa...

Nummer två är min favorit, bra jobbat!

Anonym sa...

Trean tycker jag var väldigt vacker - trots att det ser grått och kallt ut!

Synnøve. sa...

fina bilder allihopa.
Men trean föll jag för bums.
Kram Synne.

Hanna sa...

Hej, vilken fin bildserie. De hör verkligen ihop, därför har jag svårt att välja en favorit. Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Riktigt snygga bilder. Det syns att det är kallt. Min favorit blir sista fotot

Anonym sa...

Riktigt fin bildserie. Du är jätteduktig. Bild två är grym!

Jah Hollis sa...

Fina vinterbilder. Jag gillar alla tre, dom hänger ihop bra.

Anonym sa...

Hej!

Jättefina bilder