tisdag, mars 31, 2009

Kämpar med fogarna

Jag jobbar hårt på vår lilla toalett! Alla fogar är målade och håller nu på att torka. I morgon är det dags att göra rent väggarna från överflödig färg och DET är jobbigt må ni tro. Allt gnuggande från golv till tak är som ett hårt litet träningspass...

...Men fy tusan vad fint det blir! Nytt badrum för 118 riksdaler. Det kan man leva med ^^ 


Övrigt? Jo, vi sneglar på ny dassastol, nytt handfat och eventuellt nåt skåp också, det lär ju kosta lite mer än en hundring - men ändå! 
Ett badkar skulle ju inte heller sitta fel men jag är rädd att jag har börjat vänja mig vid att ha så stor plats på toaletten så kanske borde man vänta tills vi har gjort vid källaren och då har plats för ett stort badkar där istället :) Vad vet jag!?

1 kommentar:

Emmy sa...

Jag hoppas på en stoor relaxavdelning i källare. Jag lovar, att isåfall ska jag hälsa på er oofta! :)

Sv: aaa jag vet! Idag var det extra mysigt med så fint väder och massa plusgrader!