lördag, mars 07, 2009

Vintershoppat!

Verkligen läge för att vintershoppa nu när våren smyger sig på. Vad alla kanske inte vet är att jag och några trevliga typer ska till Idre om några veckor. Jo, tackar för det. Gottig skidsemester minsann! Det gillas massor :)
Köpte hjälm och pjäxor på rean. Det känns bra. Frågan är bara om man ska köpa skidor också eller om man ska hyra. Tåls att fundera på.

Här är mina underbara pjäxor:



Galet sköna med luddig innerpjäxa ^^


(Måste bara berätta om deras galna extrafunktion: man kan köpa en uppvärmare att koppla till pjäxorna som håller dem varma och goa tills de ska användas. Jag bara gapade när försäljaren berättade det! Det var VERKLIGEN inte anledningen till att jag köpte just dessa, men när de ändå vann i bekvämlighet så är det ju en kul grej.)


Vad det gäller hjälmen så hann jag bara packa upp den och vända mig om innan Pixel intog lådan. Snabb som tusan är han, min lilla prins.

Sötis!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Kanonsnygga pjäxor. Ser verkligen sköna ut också. Ang Pixel så är han ju för go. Blir ju inte så förvånad över att han var snabbt i lådan. Kan ju vara något riktigt roligt där. Kram Mamma