söndag, april 05, 2009

Veckans Fototriss: Prickigt

Tack vare veckans fototriss har jag insett hur otroligt få prickiga saker jag äger! Har letat både ute och inne och följande är vad jag och min kamera lyckades hitta idag.

(Ja, mittbilden är faktiskt inte från idag, den tog jag när vi skulle leta efter färgkontraster, men den kom inte med då och passade så bra här idag så den får vara med, trots allt :)






(klickbart!)

ett: min servis är delvis målad med prickar
två: oidentifierade orangea prickar på trädstam - vet nån vad det är så säg till :)
tre: även min Lammhultspåse har sina prickar

Roligt tema, men lite besviken över det hemska faktum att mitt hem verkar tomt på detta glada mönster. Det ska jag jobba på! Fler prickar för er att kika på finns här!

5 kommentarer:

strömmas sida sa...

Även solen har fläckar..som man så säger ibland :-).

Prickar hittade du och din servis ser jättefin ut.

Hälsningar
strömma

Mitt i Fågelsången sa...

Du hittade i alla fall 3*prickar! Även om det inte är riktigt så tydligt vad det är nr 2 lider av?!

m sa...

Prickar finns på de mest oväntade ställen!

Cel'Dara sa...

Jag har ju inte gjort trissen på jättelänge, men jag får väl ta mig i kragen nu när det är äntligen ska vara prickigt! :-)

Jah Hollis sa...

Jag tycker heller inte det var alldeles enkelt att hitta nya prickiga motiv. Men jag tycker du lyckades bra.