söndag, november 01, 2009

Veckans fototriss: Fruktigt

Hej och hå! Om det var längesedan jag bloggade så är det otroligt längesedan jag var med i fototriss. Inspirationen och lusten för att ta fram kameran har varit som bortblåst. Idag tog jag mig dock i örat och plockade fram min nya fina portabla ministudio som jag fick av Björn i födelsedagspresent ^^


(klicka för att se bilderna större)


Jag bjuder er på apelsin, banan och granatäpple (ja, det är vad grenadin består av, har jag förstått) i form av en alkoholfri San Fransisco, samt ett par citroner.

Fler fruktiga trissar finns här

4 kommentarer:

Cicci sa...

Fin fototriss!

ViDu sa...

San Fransisco är så gott. Den bilden blir min favorit i din c-vitaminspäckade triss.

Anni sa...

Väldigt läckra bilder, snygga!

Jah Hollis sa...

Snygga bilder och väldigt färgstarkt.