söndag, november 22, 2009

Veckans fototriss: Skön

I veckans fototriss ska vi tolka skön. Jag skulle skämmas om jag valde att visa något annat än min underbara katt Pixel. Man vill bara köra ner näsan i hans mjuka härliga päls när han ligger och sover sådär (vilket jag faktiskt gjorde efter att ha tagit bilderna också :))

I presentationen av veckans triss använder Helena även adjektiven vacker, grann, bekväm, välbehaglig och komfortabel... Behöver jag säga mer? :)


Fler sköna tolkningar finns här.


5 kommentarer:

Megera sa...

Fin sammanhållen triss och en väldigt skön och stilig katt, förstår jag. Jag har också katter i min triss.

ViDu sa...

Katter personifierar verkligen ordet skön. Vackra bilder på en vacker katt.

Jah Hollis sa...

Katter verkar kunna uppskatta det sköna livet i de flesta lägena. Fina bilder.

emve sa...

Katter är väldigt sköna varelser! Och din kisse är superfin :o)

Malin sa...

Katter kan verkligen konsten att njuta av livet! Underbara bilder!