söndag, mars 22, 2009

Söndag utan fototriss...

Uff! Söndag är ju min fototrissdag! Det är skoj att avsluta veckan med en ny liten utmaning. Idag har det dock varit fullt upp. Under förmiddagen lekte jag bilmekaniker och bytte bromsskivor på min lilla bil. (Nåja, Björn gjorde det största jobbet, men i alla fall!) 

Under eftermiddagen har jag varit på kalas hos Farfar :) Det gillas!

Men fototrissen alltså. Det är ett svårt tema denna gången, så vi får väl se om jag spottar ut nåt i veckan eller om jag tar tag i det nya nästa söndag. Om någon mot förmodan väntar - så vet ni nu ^^

3 kommentarer:

vigfus sa...

Du kan ju inte låta mig komma först denna veckan också. :o
En av tre är klar här. Öka nu, spring om mig! ;)

Cel'Dara sa...

Sv: Vad kul att du tänkte på mig när du såg den, för jag tänkte nämligen på dig! Hihi! :-)

Anonym sa...

hipp hipp hurra! :)