måndag, mars 02, 2009

Uppdrag: sängbord

Köpte två små hyllor som egentligen skulle skruvats fast i den nybyggda sänggaveln. Efter två skruvar i tyget insåg jag att det hade låtit bättre i min fantasi - hyllan blev uppnosig och gjorde fula gropar i stoppningen. Dessutom var storleken inte alls uppskattad av sambon. 

I en månad eller två har vi alltså levt utan sängbord men det är lite trist (för att inte tala om opraktiskt) att ha grejerna liggandes på golvet. Har dock svårt för att släppa min vision - den lät ju så bra...

...Hittade dock en potentiell ersättare på Ikea. Nämligen Hemnes. Ett sött litet bord som jag tror skulle passa jättebra. 



(Bild från Ikea)

Måste såklart ses i verkligheten, det kan vara stor skillnad. Sen vet jag inte om jag är helt sugen på att lägga 995:- (x2) på sängbord från Ikea. Men vi får se. Det är himla sött i alla fall :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Men vaa? Varför dåå? :)

Anonym sa...

Svar: hahahaha!