söndag, mars 01, 2009

Veckans fototriss: bokstaven T

I veckans fototriss består utmaningen i att fotografera motiv på F eller T (som i FotoTriss). Jag tog en snabbrunda med kameran i den nästan obefintliga morgonsolen och var tillbaks innanför dörren med mina Tre T:n precis när starten till Vasaloppet brann av på tv:n. Perfekt.


(klicka för förstoring)

ett: Ett gäng Träplankor med lite mossa.
två: En styck Tegelvägg.
tre: En liten fastfrusen Tamp.

Klurig utmaning som vanligt, men det gillar vi :) Fler trissar finns här!

9 kommentarer:

Monkan sa...

Fina trissbilder som alltid :-) Bilden av träplankorna med mossa är helt underbar i förstoring. Det känns som att jag står hitom/nedanför med näsan i höjd med mossan.

Anonym sa...

Härliga bilder där din andra bild, på trossen blir min favorit!
Ha en skön kväll! Kramis

Synnøve. sa...

Halloj.
Fina bilder. Gillar den där på tampen allra bäst. Längtar till båtsäsongen startar.
Kram Synne.

annalarssonphotography sa...

Fina trissbilder! :)

Min favorit blir din första - den är sagolikt vacker!! :)

Ha en fin söndag och kika gärna in hos mig!

vigfus sa...

Avis! Mossan är så bra. Och med träden i bakgrunden. :o

Pinnen blev rak när du snurrade bilden, tänkte du på det? :p

Anonym sa...

Jättefina trissbilder. Velar mellan träplankorna och tampen, men det blir nog träplankorna :-)

Jah Hollis sa...

Det var inte illa att hinna med den fina trissen så snabbt och tidigt.

Anonym sa...

Så fina bilder - som vanligt - hos dig....
Kan inte välja någon favorit - gillar alla tre

Ha en bra vecka

/maria

Anonym sa...

Det var 3 fina bilder!! Jag gillar alla tre.
Kramen, Maria