torsdag, maj 14, 2009

Björn och Ida, 4 år

I tisdags fyllde Pixel två år. I morgon är det ännu en årsdag. Närmare bestämt 4 år sedan Björn och jag faktiskt blev vi. Det har gått så snabbt. Lyckans mig som har fått träffa världens finaste pojke :)

Varför jag håller på att tjata om detta är för att jag tänkte berätta om presenten vi köpte till varandra idag: Ett nytt objektiv till kameran! Ett låångt fanskap - Sigma 70-300mm. Så himla najjs! Var ute och testade det i skymningen en snabbis förut och det gick väl sådär:



Ska bli intressant att se vad det kan göra med några rallybilar till helgen. Kan knappt vänta :)

2 kommentarer:

Bokmalen sa...

Spännande med nytt objektiv!! :) Min sambo hjälper en kompis som kör, inte Rally, men Rallycross. I helgen har dom åkt till Arvika för en tävling. Så jag har hela helgen för mig själv...
Kramen, Maria

Bokmalen sa...

Hej! Jag hoppade över fototrissen denna veckan. Hade inga roliga bilder å kände inte för att he mig ut å fota fåglar...
Jo, jag brukar följa med ibland. Det blir när det är häromkring, orkar inte åka 80 mil enkel väg å va borta en hel helg, så intresserad är jag inte. Det var superkul när en nära vän körde. Tyvärr skadade han sig i en backtävling så hans karriär är slut...
Ha så kul imogon å hoppas vi får se några roliga bilder!
Kramen, Maria