tisdag, maj 12, 2009

Pixel, 2 år

Idag är ingen vanlig dag - det är Pixels födelsedag :)

2 hela år är min vackra kille nu och jag hoppas att han har känt att det har varit hans dag just idag.

Extra gostid, onyttig blötmat och en födelsedagsborstning fick starta dagen. När jag kom hem från skolan fick han lite presenter: nya matskålar samt fina lådor att lägga alla sina coola kattprylar i.






(klicka på bilderna för att se dem större)



De första bilderna (3-10 veckor) har jag fått från uppfödaren. Det är alltså inte jag som har knäppt dem :)


Valde att visa en bild från februari i år som 2-årsbild. Den visar bra vilken vacker katt Pixel har vuxit upp till.


Nu ska jag mysa med min pälskling, sen sova :)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Oj oj oj detta har inte jag koll på. Hur ska Pixel kunna förlåta mig för att jag glömt hans födelsedag. Ska försöka gottgöra detta på något sätt. Vilka söta bilder det är på honom.
Kram Mamma

Ida sa...

Mamma: Jag tror nog han förlåter dig :) En godisbit så är allt glömt! Kram!