söndag, maj 03, 2009

Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag, del 3

Efter en onödigt lång paus från fototriss är jag tillbaks med några bilder från dagens bravader.
Har tillbringat eftermiddagen/kvällen i på kalas hos svärfar i Jämshög där också mittenbilden togs. Bild ett är tagen i trädgården här hemma och bild tre är tagen nere vid sjön.
Update: Skåne/Blekinge är platserna om nån vill ha närmare beskrivning :)







(klickbara bilder)

Eftersom temat återkommer varje årstid tog jag sista bilden från samma plats som i vintras. Bryggan lagts ut och en båt har tillkommit sen sist :)

Fler trissar finns här!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har. Bild nr 3 är min favorit.

Bokmalen sa...

Vackra bilder!! Den sista var riktigt läcker!! Ska ta och kolla runt lite hos dig... ;)
Kramen, Maria

lilalili sa...

Jättevackra bilder i din triss! Den sista gillar jag mest!
Ha en skön vecka! Kramis