söndag, februari 14, 2010

Jodå, jag lever!

När till och med mormor (japp hon läser min blogg - hej mormor!) klagar över att jag uppdaterar dåligt är det illa :) Ska inte säga att jag ska bättra mig denna gången, för det kan jag inte lova ^^ Men förhoppningsvis ska det hända lite grejer i huset nu så då kommer jag ju vilja berätta om det, såklart!

Råkade köpa golv i veckan, och vi vill ju gärna ha någonstans att lägga det inom den närmsta framtiden. Det är ett jättefint plankgolv i ek som jag kom över till bra pris - det kommer bli så bra!
40 kvadrat har jag reserverat, så det kommer räcka till vårt blivande tv-rum, kök och hall. Najjs najjs.

Igår var jag ute och tittade på vitvaror till köket. Vi ska spara stommarna, men i princip resten ska bytas ut vilket har visat sig smått problematiskt då måttet på t.ex. kylfrysen är något ovanligt idag, så det finns inte massor att välja på. Men det löser sig! Fick ett paketförslag igår, och ska få ytterligare ett i morgon. Spännade!

I övrigt har jag tagit examen, blivit arbetslös och fått en timanställning i inredningsbutiken där jag hade min praktik. Än så länge är det lite för få timmar för att jag ska kunna försörja mig helt på det, men jag siktar på att få lite mer!



Inga kommentarer: