måndag, februari 22, 2010

Inspiration

Tapeter är underbara, de finns i tusen och åter tusen färger och mönster. Trots det brukar jag föredra målade väggar just för enkelheten att man kan köpa några liter färg och måla om i vardagsrummet över en dag om man känner att lusten faller på. Därför har vi som mål att grunda alla rum med en lagom strukturerad glasfiberväv nu när vi renoverar.

I vårt framtida tv-rum kan jag dock tänka mig att göra ett undantag. Habegäret vaknade till liv när jag fick syn på denna gudomliga kollektion på jobbet i förra veckan när vi egentligen letade efter något helt annat till vår utställning.

Jag blev helt till mig och lyckades självklart glömma att ta reda på både namn och fabrikat och har därför tillbringat en bra stund genom att försöka googla fram dessa - men tillslut alltså:


(Collage av mig med bilder lånade från InTrade)
klicka för att se bilderna större

Kollektionen innehåller tapeter med motiv av livets intressen: Här finns allt från sport och musik till motor och marin! Themes of life II, från InTrade alltså. Lägg det på minnet!



2 kommentarer:

Madde sa...

Dom tapeterna var lite häftiga :) Tänk att ha en sån tapet på en lååång vägg :D Nice! Våga sticka ut :D

Ida sa...

Madde: Jeep! Riktigt najjs :D